lauantai 25. elokuuta 2012

96

Parin viime päivän aikana opin paljon asioita... eihän maailma kai aina olekaan niin julma paikka mitä luulisi? Ainakin tänään se näytti kauniimmalta, jopa pimeässä ja pilvisenä, kyyneltenkin läpi. Tajusin myös, että ihastuminen käy turhan nopeaan, nykyään. Ja se tunne on kyllä liiankin voimakkaasti vaikuttava, muhun ainakin. Pistää ihan sekaisin, vaikkei se ihastumisen tunne olisikaan kuin pienen pienen pieni... silti vaikuttaa niin isolla kädellä. Noh, oon huomannut myös että pelkät ihastumiset on helppo 'unohtaa'. Onneksi. Oon mä kyllä sellanenkin tunteiden narri, etten ihmettele olevani aina pulassa sydämeni kanssa. Tajusin myös... etten voi sietää tunnekuolleita ja kylmiä ihmisiä, mitenkään päin. Menkää nyt jo hus vhittuhun siitä. Päätin etten jakele enää lämpöisiä sanoja/tekoja ihmisille, joille ne eivät merkitse mitään. Joilla ei ole sydäntä. Jos mua kohtaan on kylmä, lupaan olla sitä takaisin. Opin myös, että kamerat ovat äärimäisen herkkiä särkymään, onnenpäivät kuitenkin, koska takuu on vielä voimassa. Opin myös ettei Laura totisesti rakasta ötököitä, ahhahha. Mitähän vielä... Aaa niin, neljä haavaa suussa ovat myös järin rasittavia. Mistä lie nekin tullut?... Ja nyt mua väsyttää aivan uskomattoman paljon, nukkumatti roikkuu toisessa lahkeessa kiinni kiskoen mua untenmaille. 

Mutta yksi asia on ainakin varmaa: Mä rakastan mun perhettä
ja ystäviä sanoinkuvailemattoman paljon.

~


~


~
Tänään jaksoin jopa laittaa itseni ihmisen (?) näköiseksi ja käydä ulkona. Ette usko miten jäätävästi jo tahdon mun punaiset hiukset takasin... yäääh. Mutta eieieiei vielä, ettei hiukset lähe käveleen jatkuvan värirumban takia. Pakko siis... odottaa.


Make up, today

Ensi kertaan ~
Goodnight.

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia paljon ^^ ♥ Ja oon niin rakastunu noihin siun meikkeihin ♥

    VastaaPoista