maanantai 20. elokuuta 2012

92

Viikonloppukatsaus... oikeastaan voisi sanoa: Loistokas viikonloppu takana. Jos nyt ei mietitä tunnepuolta tai muutamaa pahaa mieltä aiheuttavaa tekijää, niin mulla oli oikein rattoisaa. 


Perjantaina vähän keittoa, hyvässä seurassa (Juuso, Sanna ja Joonatan). Otin kyllä ihmeen rauhallisesti. Säästyin ainakin ilman krapulaa. Kotio palellen aamu puoli kuuden aikoihin. Saattoi olla lievä sumu, ja kylmyys, ihme etten kipeäksi tullut. Matkaseura oli kyllä huikeeta. Ainiin, ja oon kuulemma Tamagotchi. Kiva? Hah. Tässä seurassa voisi juhlia toistekin ! Ihania otuksia. 

Ja kuvat edustaaaaaaaa tietenkin... huhhuhhei.

Lauantaina lähinnä vain olin, päivän vietin yksin. Ja illan nukuin ja nukuin ja vähän vielä lisäksi koomailin ja nukuin. Juulia oli yötä, mutta minäpä siltikin vain nukuin. Eikös ollut jännää? Pelatakin piti, mutta eipä nuo prkleen silmäluomet suostunut pysymään auki. Jotenkaan ei mua edes yllättänyt väsymys, koska pe-la yöunet hipoi jotain kolmen tunnin tasoa. Olin siis ansainnutkin unihetkeni.


Sunnuntai... siis tänään... Eevan kanssa päivällä, melkein sadekin yllätti. Onneks selvittiin kuitenkin. Ääw, rakastan sitä likkaa niin paljon! Loppupäivä menikin koneella pyörien, vaipuen epätoivoon ja kaikkea muuta yhtä laadukasta... mutta, illan piristys; Juuso ja Marion pelaaminen. Onneks mulla on tuollainen veli! ♥ 

Vilin kanssa höpöttely piristi myös kummasti. Siinä vasta ihminen, jonka sydän on suuri ja kultainen. Poika tärkeä, päivä päivältä tärkeämpi. 

. . .


Eipä kai mulla sitten muuta tällä erää. Tässä teille tähän loppuun vielä pikapika-ohje mun normaalimpaan meikkiin. Ajattelin että meikkipostailut vois olla jees, ja aloitin nyt tällä yksinkertaisella vedoksella. Helppoa ja ''näyttävää''.  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti