maanantai 21. toukokuuta 2012

28
Every second

Joka kerta kun näen tai kuulen sun nimen jossain, niin mun sydän pysähtyy hetkeksi. Muistuttaa miten ison osan siitä oot vienyt itsellesi. Haluisin jutella sulle, kertoa miten ikävä mun onkaan. Miten paljon mun sydän sun perääsi huutaa. Ajattelen sua aivan liikaa, välillä tuntuu etten muuta ajattelekaan. Ja kyselen jatkuvasti itseltäni että miksi? Haluan niin päästää irti, tunteet tappaa, kaiken unohtaa. Olla yhtä tunteeton ja kylmä kuin sinä. Mietitköhän sä koskaan mua, meitä...hetkiä niitä... en usko. Hukutat todellisuuden humalaan, ja unohdus on helpompaa. Mulle se on mahdotonta. Olinko sulle vaan yks helvetin sulka hatussa, pallo nilkassa, taakka selässä, roska silmässä. Heitit vain pois, ja kaiken lisäksi sanomatta. Mun ymmärrys ei vain riitä. Mä en riitä. Riitänkö kenellekään, ei, en tiedä. Tuntuu että romahdan taas, vaikka koitan olla vahva. Pitää itseni koossa. Edes jotenkin. Ennen sain uutta voimaa tutustumalla uusiin ihmisiin, ajattelemalla että on maailmassa parempaakin. Mutta nyt, en jaksa edes puhua kenellekään. En soittaa, tekstata, en mitään antaa itsestä. En pysty tuntemaan mitään. On niin paljon pois, kun et ole lähellä, en kuule lämpöä sun äänessä. Yritän ajatella vain huonoja, ikäviä muistoja. Muttei sekään auta, koska opin rakastamaan myös sun virheitä, hyväksymään sut omana itsenäs. Kaikki sanoo että ansaitsen parempaa, mutta mitä jos en halua parempaa? Et ole täydellinen, et lähelläkään. Mutta riität mun sydämen tyhjyyden täyttämään. Tiesin aina sen sattuvan, kun pois meet.. En vain koskaan kuvitellut sen tuntuvan näin pahasti, syvästi...pysyvästi? Mmmh...nyt pakko ajatella jotain muuta, etten murru..

I'm not good enough.

...
~
Ei saaneet Leijonat pronssia, ei. Mutta pienestä oli kyllä kiinni! Saa Suomesta silti olla ylpeä. ensivuonna uusi yritys.

(kuvat: google)

...
~
Oli tänään muutama hyväkin hetki, fiilikset paremmat. Esim... Lauran kanssa suunnitteilla Provinssin reissu! Sinne on kyllä aivan pakko päästä. Niin paljon paljon paljon mahtavia artisteja/bändejä. Etenkin Billy Talent! Huomenna sitten suunnittelemaan enemmän, ja lippuja varaamaan jajaja... ihanaa kun ois jotain mukavaa mitä odottaa.