perjantai 1. maaliskuuta 2013

192
Shine little star, shine...

~
Hyvää iltaa. Muru nukahti ihan kesken möllötyksen, telkan ääreen. Voi toista. Tuolla se tuhisee orvon näköisenä, kun mä äsken karkasin kainalosta tätä blogia kirjottaan... Mua ei väsytä niin sitten yhtään, joten oli jotain keksittävä. Lyhyesti aion nyt(kin) vain päivitellä tätä, koska asiaa mulla ei oikeestaan ole mtn taaskaan. Oon niin vähän missään nykyään, että mitä suotta samoja arkirutiineja toistelemaan...? Nyt on päivät olleet taas vähän tasaisempia, parempia. Raulin tulevaa kämppää käytiin katsoon alkuviikosta ja ihan hyvältä näytti. Ehkäpä se on joskus tulevaisuudessa puoliks minunkin. Olishan se ihana päästä sisustaan ja kaikkea, muuttaa vihdoin omaan kämppään, yms. Mutta tosiaan, katsotaan minne elämä vie. En tahdo ajatella liikaa, tai liian pitkälle, koska useimiten se on niin totta vie koitunut mun kohtaloksi. Jalat ovat siis maassa olleet jo hyvän aikaa, huterasti ainakin. 


~
Mun tekis mieli kirjoittaa+kuvittaa runokirja! Ja tämän ''haaveen'' (urakan) aion kyllä joskus toteuttaa vielä. Meni sitten syteen taikka saveen. Kesällä pidettävään näyttelyynkin pitäis jo kiireesti maalata ja piirtää hurjasti paljon lisää tauluja, tai jotain edes. Maalausverstas vain puuttuu edelleen... Ärrrr. Tarviin oman ateljeen! Sniif. Tälläisen kukkasen töhersin äkkiä viikonloppuna. Inspiraatio oli niin kadoksissa kun olla ja voi. Hyvin menee, mutta menkööt.


~
Leffoja ollaan katsottu jo niin miljoona taas, etten muista puoliakaan... Mutta tässä nyt muutama, jotka jäänyt mieleen. Suosittelen toki polttavan lämpimästi.


~
Joo, nyt nukkuun. Aamulla aikanen herätys, ja jos vaikka jaksettais lähteä R:n kans kaupoille päivällä. Viikonloppu menee luultavasti Wowia pelaten, kjjähhähhää! Mutta, se on morjens ja nähdään taas. Puspus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti