torstai 14. maaliskuuta 2013

196
If it makes you happy, do it. If it doesn't, then don't.

~
Hyvää iltaa. Tuo yks pallopää nukahti taas kaiken kesken, kesken kaiken. Piti leffakin viel katsoo hei? Tais jäädä haaveeks. Itseänihän ei väsytä lainkaan, yllätys sinänsä... Jokseenkin huvittavaa, kun mun ja R:n unirytmit on näin vastakohdat... tuo on aamuvirkkuna jo ennen kymppiä herättelemässä mua, ja mä vaan käännän kylkee uppoutuen syvemmälle peiton uumeniin. Ehkä mun pitäis kans opetella nukkumaan öisin... köhköh. Noh, minkä mä itselleni mahdan. Yö on parasta aikaa aivotoiminnan kannalta, mielikuvitus toimii viis kertaa vikkelämmin ja värikkäämmin. 

Pöfff... siinä se hölöömö koisii... tuitui.


~
Tänään (ja eilen) sain aikaiseksi piirtää sen Bowserin, kuten jo viimeks jotain mainostin aikeitani. Ja kyllä, oli meinaan aikas fucking vaikea tapaus! ...Selvisin kuitenkin, ainakin jotenkin. Ihan kivaa harjoitusta, piirrellä välillä vähän erilaista ja haastavampaa. Katsoo nyt, mitä mä seuraavaks keksin taas. Anyway, tässä se nyt seisoo.


~
Tänään tajusin (again!) erään asian, uudelleen ja uudelleen... Oon kyllä niin kasvissyöjä kun vaan voi ihminen olla. Erehdyin syömään tänään parisen viipaletta makkaraa, just sellasta oikein äklörasvasta...ja meinasin oksentaa. Siitä tulee vaan niin käsittämätön olo, morkkis, kun kajoo punaiseen lihaan. Hrrrrrr... Välillä tuntuu, ettei enää nykyään uppoa kanaruoat edes kunnolla. Mutta punaiseen lihaan en ainakaan koske enää pitkällä tikullakaan, muistuttakaa mua siitä aina välillä...jooko?... Terveempi ja kevyempi olo, here I come.


~
Vihdosta viimein laitoin kynsiremontinkin toteutukseen. Nämä oli niin järkyttävän huonossa kunnossa, että leikkasin _yli_ puolet pois. Hohhoh, ette usko miten hassua on olla näin "lyhyt"kyntinen. En edes muista millon viimeks... Onneks mun kynnet kasvaa ubernopeaa tahtia, ja voikin paremmin, nyt kun kesää kohti mennään. Tosiaan, lakkasin ihan perus nude/beige-väreillä nämä, neutraalia. Ja on hetki pysyttävä erossa mustasta lakasta, koska se värjää nää ihan keltaisiksi... ja ei meinaa irrota sitten niin kirveelläkään. Kivaa vaihtelua, ja oon tyytyväinen. Näyttää ne nyt jo paljon paremmin voivilta, kuin pitkiin, pitkiin aikoihin. 


~
Tänään sain ihmeesti kyllä aikaiseksi!... 
Mutta nyt mä mönksin tuon söpösti nukkuvan mieheni kainaloon, ja toivotan 
kaikille oikein mukavata alkavaa torstaita, ja erittäin hyvää yötä! Pus pus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti