torstai 28. maaliskuuta 2013

200
Hey you, can I be the reason, why you want to live..?


~
Mömmömmöö, ma ei tieta mista alloottasi ! Buhohahah. Kahessadas postaus, wheee, ei huono. Tää ois tosin tapahtunu jo aiemmin, jos olisin ahkea. No, parempi nyt kun ei koskaan. Ois paljon kerrottavaa, mutten tiedä mistä taas aloittaa, ja mitä ylipäätään haluan kertoa. Ystävälle sain yhen projektin/lahjan valmiiksi, mutten kerro viel mikä se on. Joskus sitten kun ehtii, ja taitaa muuteskin kyseinen tapaus joskus lukea tätä, joten viisasta pysyä vielä hipihiljaa. Mut oon tosi tyytyväinen itseeni, kun sain sen homman jo hoidettua ja pois alta. Hih. Otetaan sille.

Huomenna aion meinaan ottaa, en ehkä sille... mutta siis ihan muuten vaan, hah. Pitkästä aikaa rakkaan Riinuskan luo kyläileen, ja istuun iltaa. Whiiiiii, mä oon niin ilonen. En malta odottaa huomiseen!

Mutta niin, tähän päivään vielä palaten. 
...
Käväistiin ulkoilmassa päivällä, aurinko paisto koko päivän! Mun ja R:n tulevaa kämppää moikattiin myös matkalla. Nyt onpi sänky ja sohva jo hankittu. Siskolta onneks saatiin ne hyvään hintaan. Hyvä alku sentäs jo. Pikkuhiljaa siitä kiva tulee, oon varma siitä. En malttas milläääään odottaa, millon pääsee sisustaan ja oikeesti kunnolla viettään siellä aikaa. Aww nam nam. 


~
Dippadeijjaa, hiukset löin myös väripurkkiin tänään illalla, punaiset ovat nyt. Ja tosiaan ne mustat (edelleen) alta. Ah, oon tyytyväinen. Punanen on vaan väri, johon ei ikiiiinä kyllästy! Huomenna yritän napata vähän parempia kuvia. Nyt katoan unimaailmaan, leffan kautta kivasti. Bye.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti