torstai 26. heinäkuuta 2012

72
Willa

Oikein iloinen postaus tulossa jälleen; Mä en oikeastaan edes jaksa selittää miksi, mutta mun tekis mieli huutaa, ja lujaa. Kiljua. Ei onnesta, vaan vihasta. Mutta huudan nyt vain sisäisesti, ettei yläkerran väki herää suotta ja ajattele mun nähneen aaveen. Tai pahimmassa tapauksessa soita valkotakkisille... Huoh, oon valehtelematta 752 kertaa huokaissut tänään. Tuntuu että happi loppuu. Mulla on aivan tautisen kova tarve tällä hetkellä repiä joltakulta, itseasiassa vois muutamaltakin, tyypiltä repiä pää irti. Aaaaarrrr. Ihmisiin ei vain käytännössä kannata luottaa? Koko ajan vain enemmän ja enemmän vahvistuu tämä mielipiteeni. No, koitan nyt kuitenkin lyhyesti poimia positiiviset asiat tästä päivästä, jos vaikka sillä sais ajatukset muualle. 

Aamusta heti expertille...no ei, lähdettiin (äippä, isä, Juulia ja minä) veljeni luokse Tervakoskelle. Näki pitkästä aikaa Jannea, hänen vaimoaan Annikaa, ja tädin rakasta pikkumiestä Sisua. Voi elämä se poitsu oli taas kasvanut ja oppinut kaikkea uutta. Kyläillessä vierähti pari tuntia, kera kahvikuppien. Mmmm, ja sitten mentiinkin Juulin kanssa kauppakeskus Willaan, Hyvinkäälle. Tulihan sieltä ostettua taas kaikennäköistä pientä. Vaatteita ei ihme kyllä tarttunut mukaan ainuttakaan. Kotimatka sujui nukkuen (ja ihmekkös tuo, ettei mua väsytä vieläkään), ja loppuillan oonkin vain nauttinut parhaasta seurasta, eli ollut yksin. Köhköh. Katselin äsken Game of Thronesin toiseks viimesen jakson ja voiiiii äääää en kestä. Se on niin loistava. Toivottavasti toinen tuottis tulis jo pian kauppoihin. Haluan sen. Mutta, nyt on aivan pakko mennä nukkumaan, nää piilarit tappaa mun silmät aivan juuri. 

~

Ps. Mulla on ihan karsee hellyyspula! 

Missä kaikki ihanat ja aidot miehet on? 

Onko niitä edes olemassa? -Ei taida olla.


4 kommenttia:

  1. Oota vaan kun oot kattonut sen viimesen jakson, sit todella haluat saada sen toisen kauden. (:

    VastaaPoista
  2. näytän ihan että oksennan ton mun jäätelön päälle tossa kuvassa :DD

    VastaaPoista