torstai 12. heinäkuuta 2012

62

Why I'm not good enough?
Why you're better than anyone else?

Syvä huokaus, niin paljon pään sisällä, niin paljon sydämellä. Ajatukset ja tunteet ajaa toisiaan takaa. Kissa-hiiri-leikkiä, kai... Haluan vain ja ainoastaan sen yhden ja ainoan... ja pahinta kai kaikessa on, etten tiedä edes MIKSI? Ja ettei ole mahdollista tämä, hän ja minä, me, koskaan. Ei koskaan. Hän on vain...pelkkä tunnevammainen ihmisen kuori, ilman sisältöä, sydänkin niin lukossa ettei osaa tuntea mitään... hah, muistuttaa siis paljonkin minua, pelottavaa? Milloin tää tyttöpieni tajuaa, että anna olla, on aika irrottaa, jatkaa matkaa. Mutta ei, ajatukset palaa aina samaan pisteeseen, samaan ihmiseen. Toisaalta taas en halua ketään, mitään, yhtäkään ihmistä enää niin lähelleni. En tiedä. Koko päivän ollut fiilis, että itku tulee...muttei kyyneltäkään näy, vieläkään. 

‎''Minä tarviin sun kosketustas enemmän
Enemmän kuin koskaan aiemmin
Peilikuvani katse on kumma ja vettynyt
Kuin ei tahtoisi katsoa kauemmin
Sano että mä oon, oon kaunis
Voi että sä oot, oot kaunis
Olet elävä ja oot kaunis
Voi että sä oot, oot kaunis
Joskus pelkään: ehkä oon erehtynyt
Nähnyt kuvani aivan väärinpäin
Kerro kuinka sä näät sen kun mä oon eksynyt
Mitä mun pitäis nähdä edessäin''
~ Irina

~

Kerron sanasella parilla päivästäni...johon ei tosin sisältynyt mitään kovinkaan ihmeellistä. Lauran kynnet laitoin, jotain nopeaa ja extemporea:
.

.
Ja ja ja ja hömmmm... illalla perushengailua-chillailua veljen Juuson luona, Lauran ja Kimmon kanssa. Ihan jees, redbull-linjalla...
.

Loppuyö menikin Empun kanssa leffatessa. Katottiin ''One Day'', oli aivan mahtava... tuli niin surku olo, enemmän kuin useammasta muusta elokuvasta koskaan. Niin sellainen olo, että jokainen päivä toden totta voi olla se viimeinen...ja pitäisi pystyä pitämään kiinni haaveistaan, unelmista... taas syvä huokaus. Mun ois kai aika mennä nukkumaan.
Sunnuntaina oliskin sitten Juulin rippijuhlat (ja minulla yllättäen vaatekriisi)... ja edes h
uomisesta ei taaskaan mitään tietoa...noh, tuskin tätä päivää paljonkaan erilaisempi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti