tiistai 8. tammikuuta 2013

176
Valoa elämään

Kello raksuttaa jo kohta neljä taas... - loistoidea siis tulla, nukkumisen sijaan, kirjoittamaan blogia! Pitäs jaksaa herätä kasin aikaan, tai vastaavaa... Hiphei. On ihmeen kiva fiilis ollut nyt koko illan, ja eilisenkin. Tai siis varsinkin näin öisin. Oma rauha, ihana hiljaisuus. Löhönny vaan peiton suojassa lukien Nemiä (mä oon niin rakastunut siihen!), juoden kaakaoo, sekä söin hyvää salaattiakin. Nomnom. Tää on sitä elämää jos joku.


~
Otsikkoon viitaten... mä sain huoneeseeni uuden kattolampun! Ihana iskä sen tuohon asenteli, ja oon ihan happyhappy. On hurjan kirkasta, ja valaistus on paljon luonnollisempi (valkoinen, eikä enää keltainen) nyt. Paljon parempi siis myös valokuvailun kannalta. Ja vihdoin täällä näkee jopa piirtää, yms tarkkaa hommaa tehdä ilman tuota pöytälamppua. Pienestä sitä ihmisen mieli piristyy. 


~
Mulla on niin hehkeä olo, ettei mitään rajaa. Oon näyttäny ihan perseeltä kohta kokonaisen viikon putkeen. Oiskohan ehkä aika ryhdistäytyä, ja tehdä jotain edes joskus tälle naamalle, sekä hiuspehkolle. Jos huomenna vaikka(?) siinä samalla, kun luultavasti pitäis jaksaa hinautua hammaslääkärissä käymään pikapikaa. Ihanaa.


~
Eilinen menikin mukavasti kynä kädessä. Ajattelin värityksen suorittaa kerrankin tusseilla (pro-marker). Ne on ihan parhautta, saa hyvin varjostukset, ja väritysjälkeä ei näe yhtään. Kalliitahan nuo kynät vähän on, mutta mä ainakin tykästyin niihin heti ensivedosta lähtien. Piirroksen kohteena oli tällä kertaa Minni-Hiiri. Ja jotta ei tylsäks jääny, niin tein siitä vähän katu-uskottavamman. Hah. Mitähän mä seuraavalla kerralla piirtäisin?


~
Loppuun vielä pieni runo.
Ja sitten hyvän biisin tahdittamana jatkamaan lukuhetkiä.
Toivottavasti unikin saapuu pian, syytä ois.
Kuunnelkaa ja nauttikaa. 


~
R.

Ei se määrä mahdu tähän viestiin
Tai tähän huoneeseen

Ei tähän pieneen kylään
Ei edes maailmankaikkeuteen

Äärettömyyttä on vaikea mitata
Tai purkkiin tallettaa

En kai koskaan osaa sitä sulle
Kyllin hyvin osoittaa

Tiedän vain, että sä olet se
Sä olet se
Joka näytti mulle
Mitä rakkaus todella tarkoittaa

~ punkki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti