maanantai 22. lokakuuta 2012

131
Viikonloppu ja vaaleanpunaisia pilvenhattaroita...
This girl is very happy, thanks to him. 

~
Olisi taas niin hitsisti kerrottavaa, etten tiedä mistä aloittaa! Siispä en poimi kuin pääkohdat. Kuvien napsiminen jäi myös totaalisesti, jälleen kerran. Ja se harmittaa. Mua väsyttäiskin jo ihan lohduttomasti. Torkahdin sohvallekin puolekstoista tunteroista tuossa illalla, ei vain enää pysynyt silmät auki. Ja nyt on jo vähän sama tunne ilmassa. Mutta, asiaan, soittorasiaan, jotta nukkumaan pääsen joskus.

~
Perjantaina pelailua veljien kanssa. Hurjaa, kivaa, parhautta! Mmm... Hiukseni värjäsin myös, ja nyt oon hirmuisen tyytyväinen näihin. Aivan totaalisen kirkkaan punaiset, ah. En tajua miten koskaan saatoin ees värjätä punaiset pois(?!), kun tää nyt on ehdottomasti paras väri mun päähän, taas sen totesin. Pari kuvaa nyt tuosta... mutta ei nuo kuvat kyllä oikein todellista väriä kerro... mutta jotain TÄTÄ luokkaa kuitenkin. 


~
Lauantai meni ihanasti, leijaillen pilvissä... Nyt jo ihan karmiva ikävä, ärrinmurrin. Tahdon sen mieheni jo takasin mun viereeni. Kertokaas mulle... Voiko olla edes parempaa, kuin nukahtaa toisen syliin, ja tuntea olonsa niin hyväksi, tärkeäksi, riittäväksi... Oikeasti, pitkästä aikaa oon elossa taas. Tyttö on rakastunut? Hups.


~
Sunnuntai päivä meni liian nopeaan. Joskus kolmen aikaan Tamperetta kohti, Rauli rautatieasemalle, ja itse jatkoin Empun kanssa matkaa Ideaparkkiin. Löytöjäkin tein kivasti! Ihanan neuleen, tuubihuivin ja vaaleanpunaisen kynsilakan H&M:ltä, pipon Ginasta, ja korun Lindexiltä... ja yksi leffakin tarrautui mukaan. Irtokarkkejakin oli pakko ostaa, oli niin edullisesti tyrkyllä. Shoppinki-, ja loppuillan seura oli kivointa, Emppu on ihana.


~
Tällä kertaa ei kai sitten niin muuta? Ensi kertaan.
TUI TUIII! 

Unia makoisia, 
ja toivottavasti yhtä vaaleanpunaisia unelmia, kuin minulla juuri nyt. Hih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti