torstai 6. syyskuuta 2012

104

''En ilosta itke en surusta itke, jos itken
niin itken muuten vaan
ja muualla oon, ennen kuin huomaatkaan

Häntä rakastin paljon
sua rakastan joskus enemmän
mutta ole mulle vähän aikaa hän''
Tää biisi... niin legendaarinen... uskomattoman hyvät lyriikat.
Oon kuunnellut tätä ties kuinka monta kertaa repeatilla, taas...
Enkä millään meinaa pystyä niellä kyyneliäni.

~
Mun kuulumisissa ei järin paljon kerrottavaa ole. Pari viime päivää, ehkä viikkoa, on mennyt niin madellen. Aika on siis kyllä juossut, mutta tuntuu että mä matelen, ryömin. En oikeasti ole aikoihin ees käynyt missään, ainakaan Juupajoen ulkopuolella. Joo olin kipeä (edelleen) ja sen sellaista, mutta pakko kyllä pian keksiä jotain... huomenna ainakin Tampereelle suunta, kaverin kanssa käymään terassilla, parilla... ei sen kummempaa, mutta sentään jotakin. Hyvä alku, right? Mmmm, mulla menee noin muuten kai ihan hyvin, mitä nyt välillä meinaa romahtaa parinkin asian suhteen... mutta noin yleisesti ottaen, hyvä fiilis ollut jo hetken. Ja siitä saan kyllä kiittää erästä todella kilttiä ja suuri sydämistä ihmistä. Jos kaikki menee kuin tähän asti, ja asiat oikeasti ovat niinkuin nyt näyttää, niin alan pikku hiljaa todella uskoa enkeleihin, satuihin, onnellisiin loppuihin... ja mikä tärkeintä... tunteisiin ja sydämeeni, vihdoin.

~
Mitäkö vielä? - No en kyllä tiedä. Kuvia ei taaskaan ole, koska ei niitä jaksa täällä neljän seinän sisällä räpsiä. Jos huomenna vaikka sitten? Äskettäin aloitin katseleen yhtä Suomalaista sarjaa (Klikkaa mua), vaikutti parin jakson jälkeen lupaavalta, ja etenkin realistiselta, tykkään! Huomenna muutama jakso taas...
~
Mutta, kello hipelöi jo kuuden pintaa, joten ois EHKÄ aika ummistaa silmät jo vaihteeksi. Pitkästä aikaa aamuisin on ollut ilo herätä, tää on oikeesti harvinaista. Oon kai onnellisempi kuin aikoihin. Luulen niin ainakin. Mutta, aion vaikka liimata jalkani maanpinnalle vielä piiiiiitkäksi aikaa, ettei liian helposti ja nopeaan nouse leijumaan.... ylös asti.  Luulen etten enää kestäis yksin putoamista, ainakaan kovin korkealta. 

Lämmin kaakao on muuten pirun hyvää näin syksyllä, tiesittekö?

~ hugs and kisses.
Bye bye.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti