torstai 12. joulukuuta 2013

299
Necklaces


~
Ootte varmaan joskus kuullut (tai jopa ostanut) nettikaupasta, nimeltä Crazy Factory? Siellä siis myydään kaikenlaisia lävistys- yms. koruja mielettömän halvalla. Itse oon tilannut tuolta monta kertaa, esim. lähes kaikki lävistyskorut, mitä käytän. Käykää kurkkaasmassa. Tämän postauksen idea oli lähinnä tulla esittelemään mun tämän hetken varmasti käytetyimmät kaulakorut. Niin simppeliä, halvalla lähti, ja niin mun tyylisiä. Mun mielestä nämä korut sopii sekä arkeen, että juhlaan (siis ihmisille, jotka pukeutuu vähänkään kuin minä... haha). Mikäli tykkäätte, niin CF:ltä minä nämä ostin. Hintahaarukka taisi vaihdella 2€ - 7€. Eikä nämä ole mtn nikkeliä, tms. pilipali-tuotosta. Oon ihan sikahuono käyttämään mtn koruja, mutta nämä oon yllättävän monesti löytänyt kaulastani!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti