keskiviikko 4. joulukuuta 2013

296
Present for me

~
Lupasin tuossa muutama päivä takaperin, tulla myöhemmin kertomaan teille lahjasta, jonka ystäväni Laura ja Suvi mulle kiikutti viime perjantaina. Paketti oli oikein kunnon ''tyttöjen juttuja''-hemmottelusetti. Aivan ihana lahja olikin! 


. . .
Policen hajuvesi oli jo ulkokuoreltaankin niin ihana, että sen voisi pistää vaikka pöydälle koristeeksi. Khih. 
Tuoksuna melko voimakas, mutta hyvää esim. vauhdikkaisiin baari-iltoihin. 


. . .
Mä kun en koskaan käytä hoitoainetta hiuksiin, niin Laura on ehkä havainnollistanut tämän... ja hankki mulle 
oikein kunnon tehohoitoa. Haha, jospa mä nyt vaikka tämän myötä saisin pienoista eloa hiuksiini? Tämä mun pää 
on vain aikas vaikea tapaus, saas nähdä onko tästä aineesta pelastajaksi...


. . .
Kiva pieni lisä kynsilakka-kokoelmiini. H&M:n lakat ovat aina tervetulleita!


. . .
Sekä lisäksi sain vielä ILove-suihkugeelejä, neljää eri sorttia. Tästä tuotteesta/merkistä oon kuullut paljon hyvää, 
mutten tähän päivään mennessä ole vielä koskaan päässyt testaamaan. Jos vaikka nyt olis sen aika.


. . .
Lauran miehen valitsema Spiderman-kortti oli myös melko ehaana. Sai makoisat naurut. Ja tuo teksti huvitti myös, 
mäkö muka vanha haahka? Joo, kirjoittaa kaks mua vanhempaa naikkosta, ai ai ai... Tais nyt osua aika pahasti 
''pilkka omaan nilkkaan''... mwhahhahhhaaaa!


~
Kiitos vielä murmelit, olette ihania! Musspuss. 

4 kommenttia: