sunnuntai 20. lokakuuta 2013

274
Freezing


~
Hyvää huomenta. Kyllä mä jo pari tuntia oon keikkunut pystyssä, mutta tuntuu että nukun vieläkin. Väsyttää. Ensitöikseen mä kävin aamulla etsiin itelleni oman peiton. Ja syy tähän on tuo joka yö vieressäni nukkuva peittovaras. Mä herään jokaikinen aamu ihan umpikohmeessa, kun tuo sankari on pöllinyt koko peiton itelleen, vaikka siitä riittäis hyvin yks kulma mullekin. Murrrrrr. Kaupanpäällisenä sain myös ihanan nuhan, kiitos. Onneksi ensi yöksi on OMA peitto saamatteella. Mä en tykkää kesähelteistä, mutta ei tämä talven tulokaan oikein maistu. Eilen olin vajaan tunnin ulkona, ja meinasin jäätyä pystyyn. Talvitakki ois ihan kätevä... netistä jo niitä katselinkin, ja kivan takin löysinkin... mutta! Hinta ei ollutkaan enää ihan niin kiva. Kai se silti ois pakkohankinta. Yritin eilen myös vähän kuvailla, mutta eihän siitäkään mitään tullut sormien jäätymiskuoleman takia. Ei sen puoleen, eipä tuolla mitään kuvaamisen arvoista olis ollutkaan. Itestä täytyis joku päivä jtn kuvia räpsiä... se on vaan yksin ihan mahdotonta. Kuvauskaveri ois kiva, onko vapaaehtoisia? Mulla on hyvä fiilis, vaikka tuosta valitusvirrestä voisi toisenlaisen käsityksen saadakin. Mä pompin tästä nyt seuraavaks haukkaamaan jotain, ja sen jälkeen maistuisi pari jaksoa Charmedia...


Byebyeee...
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti