lauantai 21. syyskuuta 2013

258
''Elämäni aakkoset''

~
Erään blogista huomasin tälläisen kivan tehtävä-postauksen, joten täytyyhän tämä nyt itsekin tehdä. Ideana on siis keksiä jokaisella kirjaimella asia/esine/tms, josta pitää, tai jotain mikä liittyy jollain tapaa sinuun. En kyllä tiedä, keksinkö kaikkiin, mutta... yritän parhaani. 


~
Auttaminen - Mähän itse sairauteni takia tarviin monessakin perusaskareissa apua. Joten auttamista arvostan todella. Itse tykkään kuunnella/puhua ihmisten kanssa heidän huolista ja murheista, yrittäen siis auttaa edes henkisesti, koska fyysisesti se on niin rajoitettua. 

Blogi - Mulle on tullut blogin rustailusta melkeinpä jo tapa. Mä rakastan kirjoittaa tänne, aina kuin mahdollista. Joidenkin blogeja on myös ilo lueskella.

CDON.com - Ei yhtään hassumpi kauppa tilailla hyviä leffoja ja musiikkia.

Directions shokkivärit - Ilman näin hyvää hiusväriä, olisi ollut arkeni...ja hiukseni paljon värittömämpiä.

Enkelit - Ensinnäkin, mä en usko mihinkään jeesusteluun. Mutta enkelit... ne on jotenkin ajatuksenakin jo jotain niin kaunista... On paljon lohduttavampaa, että pois mennyt ihminen muuttuu enkeliksi ja suojelee, kuin ettäkö tämä vain katoaisi. Esim. mummuni kuoli mun ollessa 13v, ja ainoa lohtu oli muuttaa hänet mielessäni ja sydämessäni enkeliksi. Ja enkeleitä ovat varmasti myös osa ihmisistä, jotka pelastanut monet kerrat.

Festarit - Mä oon periaatteessa vaan kerran elämässäni ollut kunnon festareilla (Provinssi 2012), ja se oli yks parhaimmista päivistä ikinä. Mä rakastan musiikkia, ja varmana aion vastaisuudessa käydä festareilla vielä monta kertaa. Ens kesänä pakko päästä.

Herkkyys - Mä arvostan jokaista, joka osaa ja uskaltaa näyttää herkkyytensä, tunteensa. Etenkin miehissä. Herkistely ei useinkaan ole mun juttu, vaikka tällänen ''liikaakin tunteella''-elävä otus oonkin. Mut oikeesti, itkeminen yms. on todella tärkeä asia, eikä todellakaan tee kenestäkään heikkoa, päinvastoin. On hyvä päästää välillä tunteita ulos, eikä pitää omana tietona kaikkea. Rakastan myös kaikenmaailman nyyhkyleffoja, vaikken niiden aikana koskaan itkekään. Herkkyys on myös musiikissa tärkeää. Oivoi, kaikessa tuo lällyily taitaa olla ihan hyvä plussa, myönnetään.

Inspiraatio - Ilman tätä, ei piirtämisestä, maalaamisesta, tms. tule niin yhtään mitään.

Järjestelmällisyys - On osa mua. Mä en oikeestaan voi sietää tietyissä asioissa epäjärjestystä. En mä mikään perfektionisti ole, mutta ainakin jossain määrin, jokin järjestelmällisyys pitää aina olla. Joku logiikka jne. 

Koti - Hmmh, paras paikka maailmassa. Ja ihan sama minne muuttaisin, niin aina mun koti olisi kuitenkin täällä, missä oon asustanut koko ikäni. En usko, yhtään minkään toisen paikan koskaan korvaavan tätä taloa. Vaikka sanotaankin, että koti on siellä, missä sydän on... noh, ehkä mun sydän on lukittu tänne. Ja hyvä niin.

Leffat - Näitä mun hyllystä löytyy about 700kpl, ja tuntuu ettei sittenkään riitä mihinkään. Aina on pakko hankkia lisää. Oon niin leffa/sarja-addikti, kuin ihminen vaan olla ja voi.  

Musiikki - Tämä jos joku, on pelastanut niin monessa tilanteessa. Musiikkia voi kuunnella, oli fiilis mikä hyvänsä. Parasta terapiaa. Music on, world off.

Nauraminen - Mut on helppo saada nauraan, mutta ne jotka saa mut oikeesti unohtamaan huolet, niitä on harvassa. Nauraminen auttaa joka tapauksessa lähes aina pahaan oloon. Ennenpitkää sen fiiliksen jo unohtaakin, kun hetken koittaa nauraa vaikka väkisin. Nauraminen ja ystävät, nää kaks asiaa kulkee niin käsi kädessä. Tässä on taikaa.

Omaperäisyys - Ja persoonallisuus. Kyllä! Kannatan. Kulkekaa te muut vaan massan mukana, mä tuun omia teitä. Byebye & sry.

Perhe - Voiko olla edes mitään rakkaampaa ja tärkeämpää? 

Rakkaus - On ihanin tunne. Arvokkainta mitä toiselle voi antaa. Ja rakkaudessa parasta on rakastuminen, romantiikka... voi että. Oon kyllä niin diipadaapalässynlää-tuulella nyt, ettei hyvä tosikaan. Ja runous on toinen, minkä meinasin tähän heittää! Mä niin rakastan runoja, sekä niiden lukemista, että kirjoittamista...

Syksy - Paras vuodenaika, ehdottomasti. Se tunnelma, värit, kynttilät, kaikki...

Taide - Kaikessa muodossaan, on kiva edes yrittää luoda jotakin.

Unettomat yöt - Mä tykkään valvoa. Yöllä ajatukset toimii välillä vähän turhankin sukkelaan. Öisin saa joka tapauksessa ehdottomasti parhaat inspiraatiotulvat. Ja mä todellakin rakastan kuutamoa, tähtiä... oon kai vaan niin yöihminen... Tai jos mä oonkin vampyyri. Who knows.

 Valokuvaus - Ehkä yksi parhaimpia harrastuksia mitä voi olla. On niin ihana, kun pystyy ikuistamaan ja pysäyttämään hetken, yhdellä napin painalluksella... Rakastan mun kameroita. Ah.

Ystävät - Ilman näitä, ei olis mitään. Yksinkertaisesti.

Änäri - Haha, meinaan NHL-pelit. Ehkä hermoja raastavinta ja viihdyttävintä ajanvietettä (porukalla) ikinä? Etenkin NHL13 +online pelailu... Suosittelen lämmöllä.

Överit - Toisinaan on hyvä vähän nollata, ja vetästä sellasetkin överikännit, että pikkulinnutkin tippuu puista...

 G  Q  Å  X  Z 

 ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti