maanantai 9. syyskuuta 2013

251
Movie time


~
Se tunne, kun heräät aamulla järkyttävään kurkkukipuun ja flunssaan. Ungh, mistä hitosta tää yön aikana ilmestyi? Eilen illalla olin vielä terve kuin pukki. No, ei auta. En usko mulla kuumetta olevan kuitenkaan, jotain syysflunssaa vain, ehkä. Olo on kyllä koko viikon ollut ihan pirun väsynyt, saamaton, laiska. Mä oon suurimman osan ajasta vain maannut sängyllä leffoja/sarjoja tölläten. Ja ajattelinkin teille listata tähän seuraavaksi joitakin leffoja (kera arvosanan 1 - 5), mitä oon viimemmäksi kattellut... 

Bounce  * * * 
If only  * * * * * 
The last legion  * * * * 
A lot like a love  * * * * 
Flipped  * * *
The lucky one  * * *

Aikas tasaiselta tasolta näyttäis... mutta tosiaan... Ei noista oikeastaan kuin tuo elokuva ''If only / Toinen mahdollisuus'' ollut ylitse muiden. Se kannattaa oikeasti katsoa, mikäli tykkää hömpänpömppä draama leffoista. Laitoin noihin jokaiseen linkin, josta pääsee tutustumaan ko. elokuvaan paremmin.

~
Ette muuten usko, miten nakertaa. Mullahan piti huomenna olla se ensimmäinen psykologian kurssin tunti, noh... sieltä ilmoitettiin perjantaina, ettei kurssia pidetäkään, vähäisen osallistujismäärän takia. Mä kun niin odotin tätä, murrrrrrr... Pitänee soittaa sinne, ja ilmoittautua kevään kurssille. Mikäli sekään nyt alkaa. Mutta kyllä syö miestä. Kerrankin, kun MÄ saan itseeni niskasta kiinni, ja olisin ollut valmis vähän ees opiskeleen, niin eipä tietenkään... This is so unfair.

~
Mutta, en jaksa nyt enempi tässä koneella möllöttää. Takaisin löhöömään sänkyyn, 
ja odotteleen murua saapuvaksi töistä. See ya.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti