perjantai 12. heinäkuuta 2013

231
Katso siipiin perhosten 
Ne ei lennä miettien 
Kuinka pian lämpö kesän häviää


~
Heihei mitä kuuluu... siitä aion nyt kai muutamalla sanalla kertoa teille. Ihanainen flunssa-yskä-tauti iski, kuumetta oli parinakin päivänä. Ja taas oon onnistunut yskimään/aivastelemaan kylkiluuni jollain muotoa rikki. Houh. Pitää nyt ottaa iisisti, ettei kipeydy enempää. Koko viime viikko menikin oikeestaan vaan ollessa ja kipeillessä. R aloitti maanantaina työt, joten päivät mulla on ollut ihan luppoaikaa. Välillä tuntuu ettei saa mtn tehtyä... mut ehkä sitä jotain pientä aina, huomaamatta. 

Tänään olin vaihteeks hammaslekurilla, ihan lepposa reissu flunssasta huolimatta. Sen jälkeen vähän shoppailua tyttöjen kesken Idioottiparkissa, Emppu siis seuranani. Ostin ihanan maastotakin, alennuksesta vielä kaiken lisäks. Pari kynsilakkaa H&M:ltä, perus mässyä (karkkia/sipsejä), kaks leffaa (Blow & Hiljaisuus), uuden värinpoiston (siis hiuksiin)... ja ja ja, en kai mä sit paljon muuta. Mutta se takki oli ihana, joku päivä kuvaa. Äippäkin osti mulle kirppikseltä siistin mekon, just niin mun tyylinen, ai että. Hyvä päivä! Se Nikon1 J3-kamera ois vissiin tarkotuksena investoida seuraavaks... houkuttais jo kyllä ja lujaa. Ja rahanmenoa eiii voi estää. 

Mun hiukset on muuten aika koomiset taas vaihteeks, pinkit. Ei ollut ihan tarkoituksellista tämä. Värinpoisto melkein teki tehtävänsä taas, voi urrgh. Noh, saas nähä lähteekö tuolla toisella värinpoistolla yhtään enempää, vai lähteekö kenties koko hiukset päästä...

On kyllä ihan väsy olo koko päivästä, vaikka parin tunnin päikkäritkin nukuttiin. Mä haluun nyt vaan takas peiton alle ja pistää jotain elokuvan tynkää pyörimään. Seuraava postaus onkin viime viikon sunnuntaina vietetyistä kemuista, Emppu sai nimittäin naimaluvan. Siitä enemmän (+kuvia) sitten ens kerralla. Heipsan!

. . .

Turha hartioilla huomista on kantaa
Nyt kun taivaanranta hehkuu purppuraa
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti