tiistai 21. toukokuuta 2013

214
For no damn reason,
I don't think we'll ever change

~
Viime yön 4h yöunet tais olla vähän turhan mitättömät, kello on vasta kymmenen aamulla, ja mua väsyttää niin paljon ettei oikeestaan ees väsytä yhtään. Meni kai jo kierroksen ympäri? ...On vaan niin yliväsy olo, että hurlumhei. On siis fiksua tässä mielentilassa tulla kirjoittamaan blogia. Musiikkiakin on pakko kuunnella, vaikka päätä särkee kuin viimeistä päivää. On siis niin viisas olo kyllä, että terve vaan teillekin. 

(Avril on niin ah! Ehdottomasti yks kauneinpia joita oon nähnyt. 
Tekisin varmaan mitä tahansa näyttääkseni tolta. Ja vielä mitä 
musiikkia tää nainen tekee, ihan parasta! On niin 
pakko nähdä tämä vielä joskus elämässään livenä. Ihan pakko.) 

~
Mun rauhaani ei ole kuulunut taas viime päivinä oikeestaan mitään. Siis oikeesti. Mieheni on hurahtanut kalastukseen (mun veljet aina yllyttämässä johonkin). Hoh. No, näin ollen, olen yllättävän paljon viettänyt aikaa itsekseni, ja siskon tyttöjen kanssa. Ihan kivaakin. Piirtää on pitänyt jo miljoona kertaa, muttei vain ole ensimmäistäkään vetoa saanut aikaiseksi. Jääkiekon MM-kisojen mitalipelitkin ottaa niin kaaliin, että voisin viedä saunan taakse aika monenkin punaparran (anteeks ny vaan!). Sveitsi olisi niin ansainnut voiton, ja Suomi pronssin... mutta kun ei. Hmph. 
~
Siskon tytön, Empun synttäreillä olin perjantaina auttamassa järjestelyissä, ja lauantaina kameramiehenä (niinkuin viimeks jo mainitsinkin meneväni). Tulipahan tuolla muutamisen kuvaa näpsäiltyä. Ja aliasta pelailtua.  Sekä puhallettua ilmapalloja vissiin koko vuoden edestä. 


~
Uutta vähän kämppäänkin, olohuoneen kattolamppu! Hitsi kun oisi enemmän aikaa ja rahaa, niin saisi vähän sukkelammin tuon kämpänkin kuntoon, ja pääsis ''muuttamaan''. Nooh... tuudittaudun nyt pienen pieneen toivon hippuseen ja totean, - hiljaa hyvä tulee. Tuosta valaisimesta oon ainakin ylpeä. Tsihihihi.


~
Nyt mun on pakko mennä tekemään jotain muuta, etten sammahda näppäimistön päälle. Ehkä kaivan jostain kolosta energiajuoman ja katoan pihalle morjestaan auringonpaistetta... Tietokoneet hurisee yhtä äänekkäästi, kuin mun aivoissa tyhjyys. 

Vous revoir...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti