torstai 25. huhtikuuta 2013

207
Broken bones, broken mind ?

~
Tervehdys täältä sängynpohjalta... Huoh että on meinaan raato-olo! Mulla murtui jotenkin ihmeellisesti, huomaamattomasti (luultavasti kun aivastelin), selän puolelta kylkiluu. Jopa hengittäminen on yhtä tuskaa nyt. Hyvä muistutus siitä, kuinka pitäis oikeesti nauttia joka päivästä, jonka saa viettää terveenä. Murtumia mulla ei nyt onneks hetkeen ole ollutkaan, joten kai se oli korkein aikakin jo. Yhteensähän murtumia/hiusmurtumia mulla on elämäni aikana ollut n. 200-250 kpl...joten tiesin kyllä miltä tää tuntuu, oli vain vähän päässyt unohtuun... Eipä kai siinä itkut auta, äskettäin otin ekaa kertaa edes särkylääkettä koko vaivaan. Ehkäpä tää tässä lahnaillessa meneekin sitten parisen päivää, ja taatusti joka päivä parempaan suuntaan... mikäli vain tosiaan maltan olla aloillani, hissukseen... Piirtäminen, leffojen tölläily, lukeminen, yms. nyt maistuu ainaskin! Onneks muru pitää musta huolta. Kukkaa kämmenellä, säilyttää pumpulissa ja aww aww.

~
Ja vain koska ulos meneminenkin on melkoinen mahdottomuus nyt tovin jos toisenkin, niin on hyvä tähän väliin heittää joitakin tän kevään kuvailuja... Saa ihailla tuota aurinkoa, luontoa, alkavaa kevättä edes näin kuvien kautta.


~
Piirtämisen kannaltakin on sentään jotain uutta kerrottavaa! Sain vihdoin mun ''ikuisuusprojektin'' (ruusut) valmiiks. Tuntu ettei tuo edennyt mihinkään, vaikka monena päivänä tein sitä pikkuisen kerrallaan. Ja tuo toinen (perhoset) oli vain AquaMarker-kynien testailua. Ihan kivoja nekin, vaatii tosin harjoittelua tekniikan suhteen vielä paljon. En oo koskaan ollu järin hyvä vesiliukoisten värien kanssa. Mut hei, suunta on vain ylöspäin, jeij.

...

~
Mutta joo, tämä oli tässä tänään. Mä haluun nukkuun, tai siis töllään leffaa. Ostin viimein Hobitti leffan, ja ette usko miten tälläisen Taru Sormusten Herrasta-fanin himottais jo nähdä se! Ah. Vielä kun särkylääke kutakuinkin helpottaa oloa, niin se on nyt mentävä. Mun elämässä tuskin mtn järin jännää tapahtuu seuraavan viikon sisään, joten älkää ihmetelkö vaikken tänne rustaiskaan. Noh... will see. Pus pus ja heikunkeikun.


~
Ps. Tää mies on mun. Älkää koskeko. Mur. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti