keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

205
Be strong

~
Hei beibet. Hups ny taas tää viikon hiljaiselo, mutta teidän ''onneksenne'' elossa ollaan vielä! Mä nuhistan täällä ku viimestä päivää, ja aivastusta toisensa perään... onkohan se kevään merkki? Lumet ainakin kivasti kaikonnut nyt parien viime päivien sisään. Ja se jos jokin saa mielen iloseks. Whiiiiiii, jospa se kesä vihdoin uskaltais hiljaa hiipien tulla... Sitä todenteolla oottelen... tuntuu ettei vappuunkaan oo enään kun ihan pieni hetki, ja silloin pitäis oikeesti olla jo edes puoliks kesä! Niin stna. Mur.

Mulle on kai kertynyt taas niin mielettömästi asiaa tänne, mitä pitäis kertoilla, ettei taatusti tuu sanottua puoliakaan. Tuntuu vähän mahdottomalta saada sopiin kaikki järkevästi yhteen postaukseen. Enkä taaskaan tiedä mistä aloittaisi. Noh, mä aloitan nyt vaikka....

~
.... näistä piilareista, joita lupasin esitellä. Mä oon niin rakastunu näihin! Onneks löysin vahvuuksilla
kerrankin punaiset linssit. Nää on aikas huomiooherättävät, pistävät, pelottavat, ja just niiiin mua! 

~
Viime torstaina käväistiin R:n kanssa vähän kaupoilla, ja kaffeella Eevan & Samin luona. Oli niin mukava käydä, ja nähdä heidän upouusi komea kämppäkin. Eevan kans on aina ihan parasta, harmittaa kun niin harvoin tulee nähtyäkään... mut voi iih, ihana vaimo! Heidän ihana koiruus oli ainoa joka suostui kameran uhriksi. Joten... 


~
Sunnuntai menikin mukavasti siskon pojan Eelin synttäreitä vietellen. Mukavat kekkerithän nuo, oli kiva toimia valokuvaajan roolissa ja höpistä kaikkien kans. Ja Eelille piirsin synttärilahjaks lego ninjan ! Hän tykkäsi kovasti. Hih. 


... 

~
Ensi kerralla, vaikka huomenna kirjoitan lisää. Nyt ei kärsi, ei kykene, ei viitti, ei pysty. 
Good night.


1 kommentti:

  1. Huokasin helpotuksesta,että et laittanu mitään kuvaa musta, mutta sitten tajusin että oho oonkin ton hymynaaman takana :-D ja sit vielä tuolla yhessä kuvassa virnuilen...

    VastaaPoista