keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

343
Just live

~
Pikainen ja sekainen kertaus mun viime päivistä! Tai pikemminkin mun viime viikonlopusta. R oli pe-ma ajan Turussa kaverillaan, joten siinä ajassa ehti tapahtua vaikka ja mitä. Vähän oli outo ja sekava vkonloppu, mutta ihan jees. Oon kuitenkin tyytyväinen, että normi arki koitti taas. Perjantaina näin ihanaa Eevaa pitkästä aikaa, ja illan möllötin veljieni kanssa katsoen Hobitti 1 ja 2! Onhan ne loistoleffoja, suosittelen. Lauantaina suuntasin kahville uuden ystäväni Teemun kanssa, ja ihan loistoheppuhan hän on! Ei ainakaan jutut loppunut kesken. La illan olin Lauran ja Suvin kanssa, vähän alkoholia jne...Ilta loppui kyllä syystä jos toisesta hyvin lyhyeen, ja meninkin jo melkein kymmenen aikaan nukkumaan väsymyksen ja vitutuksen takia. Sunnuntainakin näin ihanaa ystävää Johannaa, ja loppupäivä vierähti siskon tytön Empun kanssa. Huhhuh. Maanantaina R tulikin kotiin. Siinä kai nämä mun tähtihetket. Aurinkoa ja lämmintä piisasi ainaskin koko ajan. Kuvia on jälleen kerran hyvin heikosti, mutta tässä nyt edes joitain näpsäsyjä. Ensi kertaan. Vous revoir! 

   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti