keskiviikko 29. toukokuuta 2013

218
Bored girl

~
Voi tylsyys sentään. Mulla on ollut nyt viime päivinä niiin motivaation puutosta kaikkea tekemistä kohtaan, ettei hyvä tosikaan. Ei ole jaksanut, huvittanut, viitsinyt, kärsinyt, kyennyt, pystynyt, tekemään oikeastaan yhtään mitään. Möllöttään vain, joko koneella, ulkona, tai töllön ääressä. Tämä kuumuuskin vie niin voimat! Ja näin ollen, tylsyyskuoleman vaara on ollut lähellä monta kertaa. R on viettänyt paljon aikaa kalassa, joten illat (kun oon ollut lähestulkoon yksikseni) etenkin on jotain niin pitkästyttävää. Hhhuh. Voiko tylsyyteen kuolla? Toisinaan musta tuntuu siltä. Noh, ehkäpä mä vielä tänään tartun kynään ja yritän jotain saada aikaiseksi. Tämä on kyllä erittäin epätodennäköistä, koska ilman mitään inspiraatiota, ei piirtämisestä synny kuin kasapäin ärräpäitä ja murinaa. 

...
Vaihdoin pitkästä aikaa huulikorut... Ihana pienenpieni pääkallo, ja vähän piikkejä. Jeeeee.


... 
Seuraavista kuvista voitte myös päätellä mun tekemisenpuutteen määrää...


~
Että hei hei. Mä meen jatkaan mun tylsyyteen kuolemista, nyt. Haha btw, kateltiin eilen Raulin kanssa elokuva ''Blondin kosto 1''! Voi luoja, oltiin varmaan niin hyvä näky. Ihan juurikin meille sopina leffa!... Tota joo...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti