maanantai 8. lokakuuta 2012

122

Ajattelin, että skriivaan tänne nyt parilla sanalla, lyhyesti, tänäänkin. Kerta tämä unirytmini ihanasti jälleen päälaellaan (entisellään), niin mitäpä mä yöllä muutakaan kuin blogia. 

Mulla on parikin ongelmaa. Ensinnäkin, pian  yhden ystäväni syntymäpäivä, eikä mulla ole pienintäkään lahjaideaa. Hitto. Ja toiseksi, mä en taas tiedä mitä tälle hiuspehkolleni tekisin. Kova olisi ikävä punaista väriä... mutta kun sekin oli jo niiiiin pitkään mulla. Ja tää sininenkin on ihan maukas. Ärrrrh. Musta olisi yks vaihtoehto, mutta minä tunnetusti käytän pelkkää mustaa jo vaatteissakin, niin eikö se ois vähän... tylsä. Ja liiankin synkkä. Väritön. Helevetten sentään. Leikkaan kaljuks kohta.

No mutta, tässä nyt lyhyesti päivästäni......
.....Ja sen jälkeen pää tyynyyn ja silmät kii.

Rakas veljeni Joonas korjasi kuin korjasikin mun
tietokoneen (näytönohjaimen)! Nyt oon happy! ~
Mun veli on paras kaikista ! 
(Näin ollen ilta sisälsi myös pelailua tovin.)

Siskon poitsut kävi kyläilemässä. Piristävää.
Halauksenkin sain, hihi.

Vesimelonia ja persikkaa, omnomnomnommmmmmm...
Voisko enää parempaa olla !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti