sunnuntai 1. helmikuuta 2015

384
Mä luulin, aina jotakin jää, jota ei pysty hävittämään.
Edes silloinkaan repimään, kun sanoo näkemiin,
Mut se ei olekaan niin, ei se olekaan niin.


~
Mooro kansalaiset, ja hyvää alkavaa helmikuuta! Mä tässä taas tuttuun tapaani tuun keskellä yötä kirjoittamaan tänne. No, ei kai sen niin väliä. Tuossa yks päivä innostuin meikkailemaan, ihan huvikseen, ilman että edes oli mitään menoa. Halusin testailla uusia piilareita, ja tekoripsiä. Ja muutenkin oon jo hetken halunnut tehdä pinkin meikin. Tumma tyylini jatkui tottakai, mutta vähän pinkkiä sekaan. Eurolla ostin tuon huulikiillon H&M:ltä, ja nuo tekoripset äippä osti mulle (uutena) kirpputorilta. Niilläkin hintaa vain se yksi vaivainen euro. Nuo ripset on mun mielestä ainakin ihan yli-ihanat. Mitään step-by-step-postausta en nyt lähtenyt tekemään, kun tää meikki oli jotenkin niin normaali meikki mulle. Nää perus rajaukset, luomivärejä kolmea eri sävyä, ripsiväri, kulmat, pohjustus, jne. Ainoa mikä nyt poikkesi oli tuo värimaailma, irtoripset, sekä huulimeikki. Tässä nyt kuvatuksia. Ja hei, heittäkääs jotain meikki-ideoita? Aina voin yrittää kokeilla jotakin uutta! Antakaa palaa vaan, jos tulee jotakin mieleen. Meikkaushaasteet ois niin parhautta. Kiitos jo etukäteen. ❤

  

2 kommenttia: