maanantai 25. elokuuta 2014

363
Joker Hair

~
Hellurei! Viimeks kerroinkin jo, että tämä postaus sisältää kuvamateriaalia uusista hiuksistani. Mulla meni totaalisesti järki siihen tylsään ja latteaan mustaan hiusväriin, joten halusin tuoda syksyn pimeyteen vähän uutta sävyä. Ensin yksi värinpoisto, ja sen jälkeen Directions-suoraväriä päälle! Vihreää halusin kokeilla tällä kertaa, koska se oli oikeastaan ainut väri, jota en ollut vielä koskaan testannut. Mustaa jätin myös, aluhiuksiin, ja hiukan etuhiuksiin. Todella räväkäthän näistä tuli vaihteeksi, ja oon kyllä tyytyväinen. Näytän ihan menninkäiseltä...tai (niinkuin veljeni sanoi) oon kuulemma Jokerityttö. Haha, mikäs siinä. Kunnon punk-meininkiä nämä ainakin on, ellei muuta! Pahoittelen suuremman kerran taas sitä, että kuvat on napsittu kännykän etukameralla, joten laatu ei ole loistokkain. Ehkäpä mä joku päivä ehtisin kunnolla kuvailemaan. On vaan aina mukamas niin pirun kiire, kun ylipäätään on meikannut. 

Anyways, mitä mieltä tää kansa on tästä väristä? Toimiiko mun päähän?

   

6 kommenttia:

  1. Tosi nätti! Joku violetti, tummansävyne huulipuna ja tumma silmämeikki niin oooh *_*

    VastaaPoista
  2. Tosi upee ! Sopii sulle just eikä melkei. Missä oot oppinu meikkaamaan? Tai siis oot nii hyvä, että epäilen sitä että oot vaan ite harjotellu ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia.<:
      Ihan itsekseen vain harjoitellut. :--D

      Poista
  3. Toi sopii sulle ihan älyttömän hyvin! Sulla on tosi ihana tyyli muutenkii, toivottavasti piät ittes aina tollasena ainutlaatusena ja ihanana <3 :)

    VastaaPoista