maanantai 11. elokuuta 2014

360
New phone

~
Hellouuu kansalaiset! Tänään tuli tuhlattua kiva nippu rahaa. Mä käväsin maatilla, ja nostin 500e käteistä... Ahhahhaa, vähänkö tuntui omituiselta, kerrankin kukkaroni oli lihava. Mutta siis, Tampereelta, Verkkokaupasta nappasin tänään uuden luurin matkaani. En tiedä mikä mun edellistä puhelinta vaivas viime viikot... Joten päätin ostaa suosista uuden. Merkki pysyi tottakai samana, Sony on paras. Värikin oli aika yllätys, normaalisti olisin päätynyt tylsänä mustaan, mutta repäisin kerrankin ja ostin perkele pinkin puhelimen! Haha. Mun uusi vauva on nimeltään Sony Xperia Z1 compact. Netistä voinettekin tutkia enemmän ko. luurista, minähän en niitä kaikkia tietoja jaksa tähän kopioida. Pthyi. Kiitos ja nam, mä painun takaisin asenteleen tuota uutukaista minulle sopivaksi. See you!

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti