tiistai 12. helmikuuta 2013

189
Wanna play the game?

Mun pelionni ollunna kerrankin mun puolella! NHL-pelit suju loistokkaasti, eniten maaleja tehden. MTG-korteilla (Magic The Gathering) pelailtiin myös, ja tänään voitin kummatkin pelit. Köhköh, vähän oon hyvä... eikun siis paras. Mwahahhaa. Pitäis kyllä kortteja tilailla taasen pitkästä aikaa lisää, ja suunnitella uus pakka. Hyvä kun saatiin R innostuun myös pelailusta, kaikkeen mä sen kans koukutan, hoh. Kukaan muu pelannut noilla koskaan?


~
Elämä on oikeesti ollut viime aikoina tasaisen hyvää, ja rauhallista. Ei sen suurempia tunnemyrskyjä minnekään suuntaan. Ihan hyvä niin. R:n lähellä on hyvä ja helppo olla. Ja tekemistä piisannut. Itsekseen en olekaan ollut hetkeen juuri yhtään, mitä nyt piirtämiseen ja tähän blogiin keskittynyt välillä. Mulle kuuluu siis näin nopeasti kelaten... tasapainoista. Ei ole tehnyt mieli edes viihteelle piiiiiiitkään aikaan. Musta on joku kotihiiri varmaan tulossa loppuakin. Lauralle ajattelin käväiseen keskiviikkona päivällä... Muita suunnitelmia mulla ei sitten olekaan. Kai?


Äipälle piirsin tosiaan synttärikortin tänään, ihan suitsait sukkelaa. 


~
Nyt täytyis leffan kautta nukkumaan, aamulla aikanen herätys. Voi murrrr.
Bonne nuit. 

2 kommenttia: