maanantai 3. marraskuuta 2014

369
Zombeja, odottaa ulkona,
Menehtyneitä kunnian aamukoittoja


~
Happy Halloween! Toinen aiheeseen liittyvä postaus jo, mutta ei sen väliä. Jännin juhla kuitenkin kyseessä. Mä oon aina tykännyt viettää Halloweeniä jotenkin. Parasta koko juhlapäivässä on se, että saa luvan kanssa markeerata itsensä pelottavaksi, yms. Päätettiin ihanan Lauran kanssa ottaa vähän kuppia ja vetästä kunnon meikkaukset naamaan. Jtn muutakin pienenpientä Halloween juttuja yritimme hankkia, huonolla menestyksellä tosin. Kunhan siinä ilta istuttiin, juotiin, syötiin ikiroudassa olevaa pizzaa, pelailtiin juoma/tehtävä-peliä, kuunneltiin musiikkia, ja sitä rataa... Mukava ilta, vaikka väsy meinasikin iskeä välistä. Täytyis olla enemmän porukkaa/menoa/meininkiä, ettei ehtis väsymään. Mulla on univelkaakin niin paljon, ettei hyvä tosikaan. Voi olla, että väsymys johtui myös siitä. 


~
Mä tein meistä molemmista meikeillä oikein hehkeitä zombeja. Oli niin kivaa, kun sai kunnolla pistää ranttaliksi. Haastettakin oli, etenkin kun piti puhdistaa zombi-look pois. Haha, oli kyllä sen verran jämeriä aineita, ettei meinannut lähteä sitten niin millään. Tässä joka tapauksessa vähän kuvia lisää, vähän Lauraa, vähän minua, vähän meitä molempia. Nauttikaa, harvoin tämä kaksikko on näin kauniina ja edustavana! 


~
Kuinkas muiden Halloween meni? Haluun nähdä, jos 
tekin olette innostuneet meikkaileen! Linkkiä saa heittää. Kiitosnam.
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti