maanantai 20. lokakuuta 2014

366
Sunrise and Ghost ship

~
Tervehdys lukijat. Pitkästä aikaa taidepostausta! Tai no, postausta kai ylipäätään. Hoho... Mä maalasin tänään koko päivän veljeni Joonaksen kanssa. Nyt oon aivan poikki. Sain yhden tauluni valmiiksi tänään! Ja jos totta puhutaan, yllätyin itsekin, kuinka hyvin se loppujen lopuksi onnistui. Monen monta kirosanaa pääsi kyllä ilmoille tämän maalauksen aikana. Mutta, lopputuloshan se kai tärkein onkin. Tuli hyvä fiilis onnistua, vaikka parannettavaa onkin paljon. Pikku hiljaa parempaan suuntaan, ainakin toivottavasti. Väritys on taulussa ehkä hieman punaisempi, kuin mitä kuva antaa ymmärtää. Mutta niin, tässä tämä...


~
Tahdon vielä tähän samaan postaukseen mahduttaa mun edellisen taulun. Päätin vaihteeksi maalata kuutamon, loput tulikin hetken mielijohteesta. Siihen syntyi sitten aavelaiva ja merta. Vähän ehkäpä fantasiamainen työ, mutta sellaisesta kyllä tykkäänkin. Ihan kivaa vaihtelua, ja oli muuten ensimmäinen kerta ikinä, kun maalasin laivan. Tykkään tästäkin, mutta kyllä tuo tämänpäiväinen silti mun mielestä on mun onnistuneimpia maalailuja. Mitähän mä seuraavaksi sudin? Ideoita?

   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti