lauantai 11. lokakuuta 2014

365
Koska ilman sua, ei oo mua 
Ei ollenkaan 

~
Tosiystävät on kultaakin kalliimpaa, tiesittekö? Mä tajusin (tuhannennen kerran) toissapäivänä, ettei mulla ole mitään hätää, niin kauan kuin perhe ja rakkaimmat ystävät pysyy vierellä. Mun keskiviikko oli niin naurua täynnä. Ei ois hauskempaa kai voinut edes olla. Tämä piristysruiske tuli kyllä osuvaan väliin, koska elämä itsessään on ollut hyvin haastavaa ja stressaavaa, ihan liian kauan... Oli ihana saada aivot narikkaan, viskata sydän jonnekin nurkkaan ...edes hetkellisesti. Tästä suuri kiitos ja kunnia Riinalle. Mulla on muutama paras ystävä, mutta tää tyttö... Mä en ihan oikeasti löydä sanoja. Miten rakas ja korvaamaton joku voikaan olla? Tämä nainen, jos joku, on tosiystävä. Pystyn puhumaan sulle kaikesta, haistattamaan maailmalle pitkät sun kanssa, itkemään, nauramaan, raivoamaan, niin että mahaan sattuu. Välillä mua oikein huvittaa, kuinka ihmiset vain katoaa ympäriltä, vaikka olisivat luvanneet ''En mä ikinä jätä sua yksin, en mene minnekkään.''... Blaa blaa blaaaa... Harvoin tuo lause merkitsee kenellekään yhtään mitään. Tämänkin tytön, siis Riinan, on jättänyt aivan liian moni ihminen... Jättäen jälkeensä paljon pahaa oloa ja kyyneleitä. Mutta hei tietteks... OMA ON MENETYKSENNE, koska JUST TÄÄ NAINEN, on parasta, ja aivan todella suurisydäminen. Olen siis tyytyväinen, ettei kukaan 'varasta' tätä enkeliä multa. Riina, I love you. Olet ihana.

   

2 kommenttia:

  1. ♥♥ ihana ihana. Näyttää tos viimeses kuvas (luuri vääristää tmv) et mulla olis semmosta tuksun väristä huulipunaa :---)))) IKÄVÄ. - Enpäs tiiä ni :L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ ♥ ♥
      ..Haha nii muute näyttääki :---D ei paha. Joujoujooouuu.

      Poista