lauantai 12. huhtikuuta 2014

341
Pink is Punk

~
Tadaaa! Oon todella pitkään ollut saamaton kynsieni suhteen. Mutta nyt sain about viikko sitten tehtyä edes jotain näihin. Turvauduin taas punk-teemaan, se on varmin tapa jaksaa katsella näitä sitten taas tovin. Pinkki väritys, koska hiuksetkin sen väriset tällä hetkellä. Puhukoot kuvat enemmän, kun minä en jaksa. Mmmh, mutta hei, heitelkääs jotain ehdotuksia? Haluun uusia ideoita ja ilmeitä kynsiini! Mieluiten jotain minun tyyliini ja persoonaani sopivaa, ei kiitos mitään ihkudaa pastellinsävyjä ja perhosia.

   

9 kommenttia:

  1. Lieskoja, punaisia ruusuja, verivanoja(!!! :D) , jotain ruutukuviota ja ketjua, myrkynvihreää meininkiä! Mut ei samaan laukkaukseen noita kaikkia tietenkää! Sie olet ihana Punkki! Mit yks kysymys... Miks et laita noita sun tekstin otsikkoja tohon otsikko sarakkeeseen vaan kirjoitat sen tohon tekstin puolelle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä idiksiä, kiitos paljon! <3 :*

      Ööm siksi koska haluun tuon postauksen numeron tohon. Ja en mä enäänkään viitsi muuttaa käytäntöäni, en silloin alussa edes huomannut sitä otsikko-saraketta. Joten en halua enää siihen vaihtaa, tyhmältähän se sitten näyttäisi. Näin on paree!(:

      Poista
  2. Uuh, upeat on kynnet!

    Hei, saanen kysyä amatöörikysymyksen kynsistä? Kysyn joka tapauksessa: haittaavatko nuo kartiot elämää? Kynsien laittaminen on mulla tähän mennessä rajoittunut lakkauksiin, mutta jotain erikoisempaa tahtoisin välillä testata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana!<3

      Nuo niititkö? Kyllähän niitä vähän pitää varoa. Etenkin jos meinaa huitasta niillä itseään, nää on aika terävät meinaan. :---D ja itsellänihän onpi ihan omat, luonnonkynnet, ja oon niiiiiiiiin tottunu elään näiden kans, joten joten...en mä huomaa ikinä,että nää kynnetkään olis tiellä. Joten kai se vähän tottumiskysymys, kynsien ja koristeiden osalta.

      Poista
    2. Joo ne! Mulla ei oo kynsien pituuden kanssa ollut ongelmia (kaveri on laittanut jotain hirveitä tippejäkin joskus), mutta mutta. Täytynee varmaan kokeilla! Tottuu jos on tottuakseen :)

      Poista
  3. Ootpa söpö <3 Ja kynnet <3333

    VastaaPoista
  4. millasia nuo niitit niinku on? sillee iha kynsikäyttöön vai :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lävistyskorun piikkejä. En muualtakaan keksinyt parempaa. :'D

      Poista