keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

337
Dreamcatcher

~
Huomenta! Älkää moittiko mua, kun oon niin harvoin nykyään tänne kirjoittelemassa... mä en vaan ole saanut yksinkertaisesti aikaiseksi. Aina toteen ''pitäs sitä blogiakin rustailla...'', ja hetken päästä huomaan, että pitämiseksihän se taas jäikin. Tänään haluan esitellä teille mun uuden onnenkaluni. Kuulostipa häröltä... No, mutta siis, ihana ihana IHANA ystäväni Riina teki minulle unisiepparin! Oon aina halunnut tälläisen koristamaan asuntoani, ja nyt mä sen sain. Ja vieläpä lahjaksi. Väritkin olivat aivan täydelliset, kyllä se tyttö mut vain tuntee aikas hitsin hyvin. Mut kattokaa ny, tää on täydellinen! KIITOS Riina rakas. 

Heitän loppuun vielä teemaan (unet, painajaiset) sopivan runoiluni...


~
Herään aamulla
Kylmä hiki otsalla
Sydän lyö satasta
Ja tuntuu että oon vieläkin ihan unessa
Siinä painajaisessa
Joka niin kovin koittaa mut maahan murskata

Huokaan helpotuksesta
Huomaankin olevani turvassa
Sun lähellä
Sun vierellä

Hymyilen
Aurinko täyttää huoneen
Olet kuin huumetta
Suoraa heroiinia suoneen

Minä rakastan sinua
Ei ole kukaan toinen yhtä onnelliseksi tehnyt minua

Sinäkin rakastat minua
Ja mä lupaan, ettei kukaan, koskaan, enää vahingoita sinua

~ punkki
  

2 kommenttia:

  1. oot niin ihana. ♥ upee toi runo, fiilis puskee tekstistä kovaa läpi ja pystyn niin samaistumaan taas. pus <3

    VastaaPoista