perjantai 23. lokakuuta 2015

414
Ei ikuisuus, ei vuodetkaan 
Ei mikään meitä erota 

~
Heipsan... tää on vähän koomista, mutta musta tuntuu, että kirjoittelen tänne nykyään vain postauksia, joissa oon kännissä. Eh? No mutta siis, en ole paljon muuten jaksanut ottaa kuvia, kuin kavereiden kanssa oleskellessa, tms. Teen kyllä muutakin, kuin vain ryypiskelen, haha. Mulla on ollut paljon menoa ja melskettä, ja silti tuntuu, ettei mistään tule valmista. Anyways, ystäväni Julia, ja hänen miehensä Jouni tuli viime perjantaina todella kaukaa moikkaamaan mua ja veljeäni Juusoa! Oli niin kiva viettää heidän kanssa aikaa, nähdä Jouni ensimmäistä kertaa, laulaa ääni käheäksi ja juoda liikaa hopeatoffee-likööriä. Kuvat ovat sen näköisiä, että ne on otettu juurikin ihan jäätävässä kuoseissa. Julille tein meikin illalla, ja siitä jatkettiin matkaan Jounin ja Juuson luokse. Mässäiltyä tuli pitkästä aikaa kunnolla, ja enimmäkseen oleskeltiin höpötellen. Juli ja Jouni meni nukkumaan joskus kolmen aikaan, mutta me veljen kanssa jaksettiin valvoa aamu seitsemään asti. Olo oli sen mukainen seuraavana päivänä, kun koomailtiin krapulassa. Huhhuh, ihan superia. Tässä vielä kuvamateriaalia, sen jälkeen painun nukkumaan (lue: katsomaan leffaa, ja tekemään kaikkea muuta kuin nukkuminen). Hyvää yötä ihanaiset lukijat! On onni omistaa tällaisia ystäviä.❤

Ps. Oon niin onnellinen tosta paidastani, jonka ostin Facebookin gootti-kirppikseltä, ai että. Se on ihan perfecto. Oon muutenkin löytänyt sitä kautta ihan pirusti viime aikoina vaatteita, asusteita ja kaikkea mukavaa. Halvalla ja kaikki kuin uusia! Tykkään tykkään.

Pss. Oon yrittänyt värinpoistolla vaalennella tuota mun lettiä. Tai siis, aluhiukset vain, kuten kuvista näkyy. Vielä en ole päättänyt, minkä shokkivärin vetäisen niihin. Onko ideoita? Saa ehdottaa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti