tiistai 17. maaliskuuta 2015

391
Please always stay

~
Heipsansaa. Tääkin postaus tulee taas vähän jälkijunassa, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Tuossa eräs perjantai käväisin pitkästä aikaa moikkaamassa Mariaa Jyväskylässä. Oli niin ihana nähdä tätä enkeliä. Mä olen niin onnellinen, kun oon saanut tämän naisen elämääni. Odotan niin innolla päivää, jolloin Maria pääsee vihdosta viimein tänne meidän suunnille. Eikä aina tarvitsisi nähdä sairaalassa. Olet kultaa, päästä varpaisiin.


~
Toinen ihana päivä oli, kun pitkästä aikaa näin myös Riinaa! Tää ryyppyilta oli vähän extempore, ja kaiken kaikkiaan todella hyvin onnistunut. Riina toi yllätyksenä mulle mustikkashotteja, ja niitähän me kiskottiin himoomme koko ilta. Haha, tästä keissistä ei kyllä naurua ja puhetta puuttunut. Toivottavasti taas PIAN uudestaan. Tälle tytölle voin kertoa kaiken, ja silti hän ei tuomitse mua mistään. Välillä tottakai potkii vähän perseelle, jos oon aivan pää jäässä. Mutta siis, ääää. Voisiko parempaa ystävää enää toivoa. Rakastan, suunnattoman paljon. Ihana Riuna, pus.


~
Lähipäivinä teen postauksen mun viime lauantaista, joka oli muuten semmostakin menoa että huhhuh. Lauran kanssa olimme Jenni Vartiaisen keikalla. Mutta jees, tästä lisää ensi postauksessa. Hyvää yötä muruset!
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti