sunnuntai 28. joulukuuta 2014

378
Xmas

~
 Heipparallaa ihanaiset! Joulusta kutakuinkin selvitty, ja olen iloinen että se on ohi taas tältä vuodelta. Aikamoista seilaamista ja häslinkiähän tuo joulu aina on. Uutta vuotta odotellessa. Tänään sain hankittua jo ensimmäiset raketitkin! Whheeee. Mutta siis, tulin tänne joulustani kertomaan tällä kertaa. En viitsi järin pitkästi kirjoittaa, kun ranne on ollut viime päivinä pirun kipeä / arka. En ole mielestäni edes satuttanut sitä missään, mutta hellänä tuntuis olevan. Alkaa jo nyt käymään työstä tämä kirjoittaminen, hhuhhuh. Siispä asiaan! Jouluni meni ihan tutuissa merkeissä, perheen kanssa vain aikaa viettäen. Siskon luona olimme koko aattoillan, joten kuvatkin ovat siellä napsittu. Pukki kävi, sain jopa lahjoja (Minä, miettikää nyt? En ole ollut edes millään tasolla kiltisti...muhahhahhaa!)... Lahjoista (ehkä) lisää myöhemmin. Mutta siis... Hyvin tuli syötyä kerrankin, ja sitä rataa. Tälläistä perus yhdessäoloa sais mun mielestä harrastaa muulloinkin, eikä vain jouluna, tms... Tässä koko joulussa oli kyllä ehdottomasti parasta veljen kanssa projekti nimeltä ''ensimmäinen piparkakkutalo ikinä''! Oli harvinaisen työläs, hermoja repivä, mutta kuitenkin niin hauska projekti. Teen siitä erillisen postauksen heti kuin ehdin taas. Oon ylpeä, että saatiin ylipäätään pysymään kasassa koko torppa. Haha. Ei mutta joo, mun ranne huutaa jo sen verran, että kuvien kautta lopetus tältä erää. Väsyttäiskin jo, onhan tuo kellokin kymmenen yli viisi, aamuyöstä. Hyvää joulua nyt vielä, ja mahtavaa uutta vuotta (mikäli ei ennen sitä enää ''nähdä'')! Pus pus.

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti