perjantai 7. maaliskuuta 2014

333
Keep it real

~
Hyvää huomenta! Mua väsyttää ihan tolkuttomasti, ja tiiän jo nyt, etten selviä tästä päivästä, ilman päikkäreitä. Mulla sen kummempaa asiaa ole taaskaan, päivät menee tasaiseen tahtiin, kivaisaa arkea. Laura käväisi meillä sunnuntaina, ja toi mulle pussillisen omatekemiä herkkumuffinsseja! Omnom. Tiistaina kävin maalauskurssilla, ja eilen oltiin R:n kanssa Orivedellä kaupoilla. Hyvää siis kuuluu, illat on menny Ask.fm:ssä pyörien ja loppuyöt katsellen Criminal Mindsia! Oon niin koukussa siihen sarjaan, että alta pois. Tänään oon netistä vähän selaillut, josko ostais uuden läppärin. Tää mun kone vetelee niin viimeisiään, että oikein pelottaa, millon tää poksahtaa mun naamalle. Saas nähdä mihin ratkaisuun päädyn. Pöytäkoneestanikin meni joko virtalähde tai emolevy rikki, joten sekin tietää ylimääräistä rahanmenoa. Voi härreguuud. Miks kaikki elektroniikka hajoaa mun käsiin? Perkele. No, mutta. Jotta tästä postauksesta ei tulisi viikon viimeinen valitusvirsi, niin heitetääs loppuun kasapäin minäminäminä-kuvia. Jaksoin meikata jopa kunnolla, niin olihan se legendaarinen tapahtuma ikuistettava.

  

2 kommenttia:

  1. Jos haluut helppokäyttöistä ja nopeeta koneeta niin suosittelen MacBookia. Vaikka hinta on korkea niin säästät joka tapauksessa koska voit käyttää konetta pidempään. Mäkit ei hidastu käytössä samalla tavalla ku Windows-koneet.

    VastaaPoista